2013. június 9., vasárnap

Díj

Nagyon örülök neki, és ezer köszönet érte Veronika 

 

Szabályok/Válaszok:
1. Tedd ki a képet: Megvan :)
2. Írj 11 dolgot magadról:
   -Imádok olvasni! :) 
   -Szeretem az Animéket! 
   -Kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók és az Internátus 
   -Élek-halok a cseresznyéért ♥ 
   -Nem szeretem, ha megmondják, mit csináljak... ilyen téren elég "önfejű" tudok lenni... 
   -Gyűlölöm a KÉMIÁT! 
   -A történelmet viszont szeretem... :) 
  -Kedvenc évszakom a Nyár *-* 
  -Állatbarát vagyok 
  -Kedvenc színészeim: Ian Somerhalder, Paul Wesley és Joseph Morgan :) 
  -Kedvenc színeim: kék, lila és zöld  

3. Válaszolj(erre csak nekem kell, neked majd az én kérdéseimre)
  -kivel beszélgettél ma a legtöbbet? A legjobb barátnőmmel :)

 -kedvenc tantárgy? Történelem 

 -melyik hónapban születtél? JÚNIUS

 -szerencseszámod? Hááát.... 8, 6, 13, 42 :)

 -ki a kedvenc énekesed? Nem tudok dönteni...

 -hány blogod van? 2 blogom van! :) 

 -várod már a suli végét? Mindennél jobban! *-* 

 -fekete vagy fehér? Fehér, fekete mintával... :)

 -hová mennél szívesebben Portugáliába vagy Spanyol.-ba? Spanyolország!!! *-*

 -kit tartasz helyesebbnek Paul Wesley-t vagy Joseph Morgan-t? Joseph Morgan :) 

 -kutyák vagy macskák? Mindkettő :) 

4. Kérdezz 11-et!
 -kedvenc színész/színésznő?
 -kedvenc étel?
 -mit szeretnél elérni az életben? 
 -ha tehetnéd most mit csinálnál a legszívesebben? 
 -ki a példaképed? 
 -hány blogod volt eddig? 
 -kedvenc könyved? 
 -hol szeretnél lakni/élni? 
 -mióta írsz blogot? 
 -kedvenc íród/írónőd? 
 -mi a kedvenc időtöltésed? 

5. 11 blognak add tovább
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése