2013. július 19., péntek

Díj ♪♫

Köszönet a díjért Veronikának!
A feladat:  Írj tíz dolgot magadról! Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre! Tegyél fel tíz kérdést! Küldd el tíz blognak a díjat!  

Tíz dolog magamról:
  Szeretek olvasni :)) 
  Van két kutyám, akiket nagyon-nagyon szeretek ♥ 
   Ha már itt tartunk , van két cuki kiscicám is *-* ♥
   Nem akarom, hogy a nyárnak vége legyen  (persze ez még messze van)  
   Én személy szerint nem bírom a horror-filmeket... brrrr 
   Már alig bírom kivárni a Vegzet ereklyéi - Csontváros című film peremierjét *-*  
   Mindig is Mystic Falls-ban akartam lakni xd 
   Csoki mindenek felett *-* 
   Imádok STRANDOLNI :) *-* 
   Nem szeretem a hosszú túrákat... 

Kérdések. Ezekre csak nekem kell válaszolni:
 -szerelmes vagy? Egyenlőre még nem :)
 -kedvenc állat?  Kutya és macska
 -rózsa vagy tulipán? Mindkettő 
 -kávézol? Nem... 
 -pillangó vagy pingvin? Pillangó
 -kedvenc One Direction tag? HARRY *-*
 -ki a leghelyesebb a One Direction-ból?(bár lehet hogy ez ugyanaz mint az előző kérdés)? HARRY *-*
 -olvasod a blogom?  Persze, hogy olvasom :) 
 -melyik a kedvenc blogod? Ezen még nem gondolkoztam :) 
 -szerencsésnek tartod magad? Fogjuk rá :)  


Kérdéseim: 

 -Nézed a Revolution nevű sorozatot? (én imádom) 
 -Mit tervezel a nyár hátralévő részére? 
 -Mi a kedvenc időtöltésed? 
 -Szereted a Vámpírnaplókat? 
 -Ha Igen, ki a kedvenced? 
 -Mivel töltöd az idődet nagyrészt? 
 -Barack vagy cseresznye? 
 -Fehér-csoki vagy tejes-csoki?  
 -Történelem vagy Matek? 
 -Ha már itt tarunk, van kedvenc tantárgyad? és ha igen, mi az? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése